Nowotomyski JOTT i harcerska majówka

Data publikacji: 13.06.2015

11288994_485448944946915_5062642781381837814_o

Przygoda za przygodą, wyzwanie za wyzwaniem, uśmiech za uśmiechem. Każdy z nas wkłada wiele trudu w to, aby jego życie było barwne, kolorowe przyjemne.

Nikt nie lubi smutku, łez i samotności.
MY HARCERZE, staramy się wychodzić w świat, aby pomóc spełniać marzenia i sprawiać, że warto przeżyć każdy nowy dzień, aby cieszyć się każdą małą chwilą. Dzięki wspólnocie jaką jest drużyna możemy uczyć się współpracy i zaufania. Zawsze wiemy, że możemy na sobie polegać. W ciągu roku, w ciągu tych 365 dni, jest wiele cudownych momentów, ale jeden jest szczególnie ważny. Jest to dzień w którym możemy cieszyć się obecnością, braterstwem i bliskością.
JOTT to dzień w którym skauci spotykają się na szlaku, aby wspólnie radować się jednością jaką tworzą. My również spotkaliśmy się na drodze, harcerze młodsi, harcerze starsi oraz wędrownicy. Tego dnia jednak nie byliśmy sami, trasę którą przygotowaliśmy przebyła też drużyna ze Lwówka. Myślę, że zadania które na nas czekały były ciekawą formą budowania więzi. Uznaliśmy, że wspólnota jaką tworzymy to nie tylko drużyna czy hufiec.
Postanowiliśmy, więc zaprosić do wspólnej zabawy mieszkańców oraz gromadę zuchową. Impreza na Rodzinnych Ogrodach Działkowych wyszła wspaniale. Dzięki temu zmęczeni, brudni i usatysfakcjonowani mogliśmy odpocząć po 13 km wędrówki w gronie wielu wspaniałych dzieciaków (którzy mieli zdecydowanie więcej energii niż my). Mamy nadzieję, że każdy kto wyruszył razem z nami na trasę na wspomnienie tych chwil szczerze się uśmiechnie.

ZMAGANIA JAKIE CZEKAŁY NA NAS NA TRASIE I PODCZAS PIKNIKU MOŻECIE ZOBACZYĆ NA ZDJĘCIACH, DO ZOBACZENIA !

Na samo zakończenie chcieli byśmy podziękować wszystkim tym bez których rajd oraz piknik nie przyjąłby takiej formy:

Firmie Euro – Płyta oraz Firmie Patora za ufundowanie nagród dla uczestników rajdu.

Panu Krzysztofowi Wesołemu za udostępnienie nam głównej atrakcji – ścianki
wspinaczkowej ora Panu Dominikowi Handzewniakowi za obsługę tej ścianki.

Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Tomyślu za wypożyczenie namiotu wojskowego.

Panu Prezesowi Rodzinnych ogrodów Działkowcach Józefowi Kasprzakowi za udostępnienie nam polany na ogrodach.

Sołectwu wsi Jastrzębsko Stare za wypożyczenie polowej kuchni.

Panu Maciejowi Kasprzakowi z Nowin Lokalnych oraz Osiedlowej telewizji Kablowej za patronat medialny.

Starostwu Nowotomyskiemu oraz Gminie Nowy Tomyśl za ofiarowanie gadżetów promujących miasto jak i powiat.

Zapraszamy do galerii na naszej stronie na Facebooku:

Poznajmy się

tel.: +48 724 181 565
e-mail: 12dshhoryzont@zhp.nowytomysl.pl

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Komendę Hufca ZHP Nowy Tomyśl, z siedzibą w Nowym Tomyślu, 64-300 przy os. Północ 25 w celu przesłania na moj adres e-mail podany powyżej, odpowiedzi na moje zapytanie.